Alla inlägg under maj 2009

Av C - 6 maj 2009 14:40

Jag tillbringade millennieskiftet i Malmö och såg introt till denna konsert på tv den kvällen. Har sedan dess inte sett den men kom att tänka på att det nuförtiden finns en bra grej som heter Youtube.. Har tänkt på detta intro lite från och till under åren, speciellt den gående hunden i bakgrunden (Anubis?).


För övrigt bjöd kvällen på få överaskningar. Med uppskruvade förväntningar utan dess like var det inte konstigt att man blev besviken. Jeltsin avgick och det var ju tur med tanke på hans balansproblem..hm..

"Tonight I´m gonna party like it´s 1999" hade ju satt sina spår och spädde på förväntningarna ytterligare.


Tjohej! Hur artade sig ert millennieskifte?

Vab

Av C - 6 maj 2009 14:30

Vab, vab, vab, vab, vab, vab och vab.. Ja, jag säger då det. Någon som känner igen sig?


Nu ska jag börja sy och i mitt huvud har jag redan skapat de mest fantastiska kreationer som alla jublar hänfört åt. Design med en touch av 80-tal och synthmode mixat med romantiska blommönster. Shit, jag flyger iväg rent mentalt när jag tänker på det, jag som knappt ens kan sy en rak raksöm!


Att jag redan nu i tankarna befinner mig bland Paris toppdesigners gör att jag kommer att bli så besviken när det inte går som jag tänkt mig. Visst är det förargligt?

Ovido - Quiz & Flashcards