Direktlänk till inlägg 16 mars 2009

80-talet -vad kunde gå snett, vad kunde gå galet?

Av C - 16 mars 2009 12:52

Snälla, ta mig tillbaka till 80-talet så jag slipper jobb och ansvar!


Nej, men visst tänker man så ibland, speciellt idag. Hus och bil, tänk att bara sälja allt och slippa de måsten som en massa ägodelar för med sig.


Någon mer än jag som vill bli ansvarsbefriad?


 
 
roxbury

roxbury

16 mars 2009 13:57

Jag! Jag skulle vilja sälja allt jag äger och bara leka backpacker runt om i världen de närmsta tio åren...

http://roxbury.bloggagratis.se

 
Syltan

Syltan

16 mars 2009 20:37

Nja, men när jag tänker på 80-talet blir jag väldigt nostalgisk... det var så enkelt då.
Jag gillar mina ägodelar alldeles för mycket... :-)

http://syltan.bloggagratis.se

 
Sussi

Sussi

16 mars 2009 22:24

Oja. Det skulle vara sååå skönt. Slippa allt tråkigt ansvar. Bara flyta runt och göra som man vill..(så länge pengarna räcker i alla fall)

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
roxbury

roxbury

17 mars 2009 10:27

Jag, jag läser psykologi. Himla rolig kurs och en grym lärare! Vi har haft salstentor på alla kurser hittills...

Jag läser en decentraliserad utbildning, vi har videouppkopplingar mot Östersund, min klass är i Sundsvall.

Bra utbildning, alla lärare är socionomer i grunden och vi har 2 praktikperioder.
Har du några värdefulla tips? :)

http://roxbury.bloggagratis.se

 
Filifjonkan

Filifjonkan

18 mars 2009 05:59

Jaa gärna jag vill med tillbaka till förr. Ung och grön inget ansvar för mer än sig själv en liten etta mitt i stan bara. Äta ute slipa laga mat tx låter härligt men kanske blir det rist i längden En trevlig onsdag eller snarare "piglördag" tillönskas

http://filifjonkan-se.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av C - 24 maj 2013 08:24

Danmark, du er min kaerlighed.  

Av C - 24 maj 2013 08:13

Kom på att jag ju har en blogg som jag inte skrivit i på mycket länge. Har en massa åsikter och funderingar som inte lämpar sig på Facebook och inte heller som samtalsämne på jobbet. Någonstans måste jag dock få ur mig allt och vad är då bättre än at...

Av C - 24 maj 2013 08:10

En del ungdomar åker till Norge för att söka jobb, andra bränner bilar och skolor. Min avsky för dessa pyromaner finner inga gränser. Det går inte att skylla på att man är särbehandllad samtidigt som man bränner ner skolor och fritidsgårdar. Den ekva...

Av C - 17 januari 2012 12:29

de döda.. Ja, det skulle man nästan kunna tro. Ser att jag inte skrivit något sedan hösten -09. Har startat upp några sybloggar däremellan och sedan haft annat för mig, typ fött ännu ett barn osv. Inspirationen att skriva går ju i vågor men jag gör e...

Av C - 24 september 2009 08:36

I Karlstad har kvarteret med det onämnbara namnet fått byta -ja just det, fått byta namn helt enkelt. Kvarteret döptes enligt DN år 1866 och då var det ok att döpa kvarteret till det onämnbara. Tiderna förändras och vissa saker bli mindre ok och dett...

Ovido - Quiz & Flashcards